ERR-i arhiivis sisalduvate materjalide autoriõigused kuuluvad ERR-ile või on ERR-il luba nende kasutamiseks. Materjalide kopeerimine, muutmine, levitamine, üldsusele suunamine nt sotsiaalmeedias, blogides või veebikanalites on ERR-i loata keelatud! Isiklikul mitteärilisel otstarbel on lubatud arhiivikirje lingi jagamine.

HALLO, KOSMOS! Mihkel Kama.

Saada link

Media

Kirjeldus

Saatejuht on Ingrid Peek, saatekülaliseks astrofüüsik MIHKEL KAMA. Mihkel Kama õppis Tartu Ülikoolis füüsikat ning oma bakalaureusetöö tegi ta Tartu Observatooriumis. Sealt edasi viis kosmoseteaduse kirg teda Hollandisse, Amsterdami Ülikooli, kus tema magistritöö teemaks oli kosmiliste tolmuterade (ehk planeetide ehituskivide) aurustumise ja kondenseerumise mudeldamine noorte tähtede ümber. Sealtsamast sai ta ka doktorikraadi ja tema doktoritöö teemaks oli tähti sünnitavate kosmiliste gaasipilvede ehitus ja keemiline koostis, oma töös kasutas ta Euroopa kosmoseteleskoopi Herschel. Hetkel on Mihkel Kama järeldoktorant Hollandis Leideni Ülikoolis, kus tegeleb planeeditekke keskkondade keemiliste ja füüsikaliste omaduste ja protsesside uurimisega. Ta on käinud praktikal Ameerikas Hubble'i kosmoseteleskoobi teadustööd koordineerivas Kosmoseteleskoobi Teaduse Instituudis (STScI ehk Space Telescope Science Institute). Saates selgub: Millised on tänavused peamised kosmoseuudised? Palju on tänaseks avastatud eksoplan eete? Kuidas edenevad maavälise elu otsingud? Millised on kosmoseriik Eesti tulevikuvisioonid? Taygeta- Urmas Sisask Mike Oldfield - Magellan Mike Oldfield - Oceania Laura - 581C Hans Zimmer - No Time For Caution Gustav Holst - Mercury David Bowie - Space oddity

Samast seeriast

Vaata kõiki

Sarnased saated

Vaata kõiki

Sarja pealkiri: Hallo, Kosmos!
Fonoteegi number: RMARH-88766
Fonogrammi tootja: 2014 ERR
Eetris: 28.12.2014
Salvestuskoht: Raadio 2
Kestus: 02:02:55
Märksõnad: intervjuud/ vestlusringid isikud teadus(-harud)
Esinejad: Peek Ingrid, Kama Mihkel
Kategooria: Info → silmaring
Püsiviide: vajuta siia

Lisa oma arvamus

Arvamuse lisamiseks logi palun sisse Id-kaardi, Mobiil-id või parooliga.
Kommentaare laetakse, oota hetk..