ERR-i arhiivis sisalduvate materjalide autoriõigused kuuluvad ERR-ile või on ERR-il luba nende kasutamiseks. Materjalide kopeerimine, muutmine, levitamine, üldsusele suunamine nt sotsiaalmeedias, blogides või veebikanalites on ERR-i loata keelatud! Isiklikul mitteärilisel otstarbel on lubatud arhiivikirje lingi jagamine.

Esimene stuudio: Paavo Nõgene

Saada link

Sarja pealkiri: Esimene stuudio
Osa nr.: 3
Kestus: 00:21:55
Indeks: 2020-003800-0003
Režissöör: Lauri Maarika
Faili nimi: 2020-003800-0003_0001_XHD_ESIMENE-STUUDIO.MXF
Esmaeeter : 09.01.2020
Kategooria: Info → päevakajaline
Püsiviide: vajuta siia
00:00:00 1. stuudio välisplaan ja muusika
00:00:09 Anna Pihl- sissejuhatus: Tere õhtust, Soome peaministri visiidi ajal küsime Tallinki juhilt, kas põhjanaabrid on Eestit taasavastanud tänu odavale alkoholile ja kas kahe riigi suhted on ikka nii pilvitud, nagu poliitikud väidavad. Esimene stuudio alustab.
00:00:25 saatepea
00:00:44 Saates külaline: Paavo Nõgene, Tallink Grupi juhatuse esimees. Eesti-Soome suhetes Tallinki seisukohalt (streigid Soomes), Soome peaministri solvamisest Mart Helme poolt ja selle mõjust Tallinki ärile. Soomlastest alkohollituristidest ja kas neid üldse enam on ja kuidas alkoholiaktsiis reisijate arvule mõjunud on. Soomlaste reisijate arvu languse peatumisest
00:06:22 Kuidas Eckerö Line´iga konkurnetsis püsida. Nõgene räägib, et Tallinkil oli eelmisel aastal 7 laeva korralistel hooldustöödel ja vaatamata sellele, said nad üsna hästi hakkama. Piletite hinnakonkurentsist. Turismistatistikast mujal ja Eestis. Eesti riigi panusest lähiriikidest turistide siia meelitamisel. Nõgene ütleb, et peaks tegelema nii Soome, Venemaa, Läti kui Rootsiga. Sellest kuidas Läti eestlasi enda juurde meelitavad.
00:11:50 Anna: Kui jätkata veel poliitilisel kursil, et siis eelmise aastal lükati käima plaan, mille eesmärk on tuua viie aastaga kolmsada kaubalaeva Eesti lipu alla. Kui realistlikuks teie sellist plaani peate? Paavo Nõgene ütleb, et et selline maksuerisuse kokkulepe tehti, on iseenesest väga mõistlik. Kas Eestisse tuleb viie aasta jooksul 300 Eesti lipu all olevat laeva, mis ka aktiivses tegevuses on, siis sellesse ta ei usu seda, selleks meede ei ole täna piisavalt konkurentsivõimeline ka lähiriikide sarnaste meetmetega. Täna kaubalaeva kaubalaevu meil mitte ühtegi Eesti lipu all, kes aktiivselt opereeriks, ei ole. Me peaksime samal ajal nüüd väga kiiresti välja mõtlema selle, et kuidas me tegelikult tagame selle, et meie Eesti lipu all seilavad reisilaevad ei kaotaks konkurentsivõimet. Tallinkist kui Eesti patrioodist ja tema panusest SKP-sse. Sellest, et esmane soov on kindlasti valitsust ja riigiametnikke nõustada selles, et Eesti lipu konkurentsivõime laevanduses ei kahaneks, vaid kasvaks.
00:16:10 Mis teeb Tallink, et olla rohelisem? Nõgene räägib LNG baasil töötavatest laevadest jaj hübriidlaevadest. Lennujaama reisijate arvut tõusust. Tallinn-Helsingi vahelise liikluse suurendamisest. Tunnelist.
00:19:55 Anna: Kui te saite Tallinki juhiks, siis üsna pea pärast seda te ütlesite, et teie tegevust saab hinnata, kui üks aasta on tervikut läbi, nüüd on see aasta läbi, et mis hinde te ise endale paneksite? Nõgene pakub neli miinus ja räägib Tallinki tuleviku plaanidest. Uue laeva nimest, millele Anna pakub naljaga Ott Tänakut või Marie Underit
00:21:22 Lõpusõnad, tiitrid, ident
Faili nimi: 2020-003800-0003_0001_XHD_ESIMENE-STUUDIO.MXF
Indeks: 2020-003800-0003
Kestus: 00:21:55
Registreerimise kuupäev: 10.01.2020
Registreerimise aeg*: 2020-01-10 02:14:00
Videoanalüüsi olek: Completed

Lisa oma arvamus

Arvamuse lisamiseks logi palun sisse Id-kaardi, Mobiil-id või parooliga.
Kommentaare laetakse, oota hetk..

Tellimiseks pead sisse logima

Logi sisse